01 september 2008

Dagens Dazzålågi

Det var ett tag sen.
Faktiskt ganska längesen.
Det har hänt mycket sedan det förra.
VBK har slagit Hammarby i bandy!
VFF har både hunnit vinna och förlora.
Ett nytt nummer av Spårstumpen.
Ånglok har gått och gått.
Bröderna Volt har hunnit lämna några blommor.
Det har blivit ny månad.
Många har twistat omkring.
Det har gått så lång tid att ...
.. en del nog trodde att mitt lager var slut :)
En del hoppades nog :)
Men.
Så är det inte.
Det kommer mera.
Det kommer flera.
Men.
Nu till dagens ...
Kommer på min Robert Lind inte på vad gården heter.
Där det står alltså.
Dasset alltså.
Det är dasset som står.
Inget annat.
Äsch vad vet jag om det.
Nåväl.
Jag har glömt det.
Namnet på gården.
Men.
Det var där det var såååå nära ...
Endast en "stolpträff" ifrån??
Du kan faktiskt se i fönster och tavelspeglingar.
Hur andra försöker.
Gruppspelet pågick som bäst.
När jag lämnade mitt klot.
När jag stack från my stick.
När jag botaniserade ...

Yoko Ono??
Homage!
Nästan hennes hemsida :)
Yoko Ono??
Har hon nånsin satt sin fot på Gotland??







Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar