06 september 2008

Dagens Sokerinbabe

Finland-Sverige 4-1
Albaninen-Sverige 0-0



På klubbnivå är vi dock fortfarande världsledande.
HV71 slog Färjestad.
Bäst när det gäller.
På gång.
Femma i Nordic.
Hyfsat med tanke på ...

Östers IF.
Rena rama solupgången.
Skärhamn skar vi i bitar!!
10-2 på de senaste två ...

Hänger du med?
Då vet du.
Då vet du redan.
Di gröne ...

Men.
Han Roland.
Inte pianot.
Förbundskaptenen.
Han är inte missnöjd??
Inte missnöjd??
Vi har en spelare som håller internationellt!
Resten är mjölkbärare.
No Milk Today, sa Herman ...

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Usla fotbollsmatchen på tv SOV jag bort den sista kvarten av... :-/ Hm...

    Och nu när jag har sovit på saken är jag inte nöjd med 2-2 i reservlagsserien Skåne nordöstra för damer heller...! Vi borde ha vunnit - deras andra mål var ju för böveln off-side!!! Det såg ALLA - utom domaren...

    Suck - suck...! ;-)

    SvaraRadera
  2. Sov du??
    Då kunde du ju för bövelen fått vara med i elvan .. som slutade dansa.

    Missnöjd??
    Då får du inte bli biträdande.
    Det kommer han Lars-Åke att stoppa, han vill bara ha nöjda på toppen av isberget!!

    Såg ett annat mål som verkligen var mål, Umeå gjorde det, men som den assisterande på linjen missade, Linus på den samma hade aldrig missat det, och som jag alltid har sagt, man ska inte ha kvinnor på linjen, kvinnor ska stå vid spisen, eller möjligtvis göra en och annan utflykt till tvättstugan, om den ligger inom området!
    Men att få en kvinna att hålla linjen det är min själ en omöjlighet :)

    SvaraRadera
  3. Ja, den slanka linjen börjar onekligen bli ett problem att hålla... Men annars så! Mittlinjen följer jag som en magnet när jag kör bil! ;-)

    SvaraRadera
  4. Aha, det var nog den som den assisterande följde också hahahahaha, mittlinjen alltså, inte magneten ...???

    SvaraRadera