21 februari 2006

... g(os) ... dagens missar ...

idag missar jag ...

12.00 Skidskytte, herrar, Stafett 4x7,5 km

å andra sidan slipper jag ...

11.00 Nordisk kombination, LH Backhoppning
11.30 Ishockey, Lettland-Kazakstan
12.30 Ishockey, Schweiz-Italien
14.00 Nordisk kombination, Sprint 7,5 km
15.30 Ishockey, Finland-Tyskland

Missar inte för allt smör i Småland ...

20.00 Ishockey, Sverige-Slovakien

Dagens OS-fråga: Ska vi lägga oss?

Gårdagens låt: Samma som dagens ... Säng, säng, säng
Tillägnas mig själv!

Säng, säng, säng
Säng, säng, säng
Säng, säng, säng

Se på mig jag är trött, jag är slut
Jag är trött, jag är trött, jag är jättetrött, ååh!
Säng, säng, säng
Sova, sova, sova
Säng, säng, säng

Se på mig, jag är död som en sill
Jag är trött, jag är trött, jag är jättetrött, ååh!
Säng, säng, säng
Sova, sova, sova
Säng, säng, säng

Se på mig, jag är väck som en tung gammal säck
Jag är trött, jag är jättetrött, ååh!
Säng, säng, säng
Sova, sova, sova
Säng, säng, säng

Se på mig, jag är trött som ett såll som är blött
Jag är trött, jag är jättetrött
Säng, säng, säng
Sova, sova, sova
Säng, säng, säng

Gårdagens Grattis: Brudkronorna - OS-Silver!



Dagens "stora tårar": Vetlanda BK

Andra bloggar om: , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar