15 februari 2006

... gås sista omgången

Tänk vad saker kan förändras.
Alldeles nyligen ...
.. på en blogg nära dig.
Då var det raka spåret till Studenternas.
Idag är vägen dit krokigare än någonsin.
Ikväll spelar vi ...
.. för att undvika sista platsen.
Vetlanda BK - trefaldiga mästarlaget!
Jo, du läste rätt ...
.. för att undvika ...
Ikväll spelar vi för "lottningen" ...
.. till åttondelsfinalen.
Ikväll gäller det att vinna.
Ikväll gäller det Edsbyns IF.
Stormatch på Kullen.
Förra gången vi möttes ...
.. då blev det ...
.. äsch vi hoppar över det.
Det var ju inomhus :-)
Ikväll är det utomhus ...
.. kyla, snålblåst och hemmadomare!
Ikväll ska vi vinna.
Vi ska göra losers av dom.
Vi ska undvika tabellplats 8.
Någon har sagt det tidigare.
Jag bara citerar.
Det måste gå!

Andra bloggar om: , , ,

6 kommentarer:

  1. Motala är min drömmotståndare, lagom långt avstånd. lagom svår motståndare.
    Edsbyn ikväll blir tufft, men ..
    jag tror på 5-5 :-)

    SvaraRadera
  2. Grattis till skrällsegern!

    Derby skrällde rejält. När nerflyttningen är klar, då passar det...

    Tror du Ljusdal tycker om KSK en kväll som denna? Det tror inte jag...

    SvaraRadera
  3. ...och det gick! Grattis!

    SvaraRadera
  4. forza:
    Du fick som du ville ...
    Motala i åttondelen ...
    Dom ska vi slå, sa Nordén!

    micke:
    Tror inte att någon tycker om KSK en sådan här kväll :-)

    fronning:
    Och som det gick!
    Va!
    6-3 mot svenska mästarna!
    Och som jag är förvånad?
    Inte över segern.
    Mer över att DU har koll!
    Du, den sanne bandyvännen!
    Nu räknar jag kallt med att du även gör en postning om Simon Spies moderna hus ...

    SvaraRadera
  5. ;)
    Jag vet vad du menar med Spies hus - bra idé. Jag har några bilder. Ska se om jag hittar nåt på nätet!

    SvaraRadera
  6. fronning:
    Bra!
    Jag glömde bort att kommentera det på din postningen, men då kan jag lugnt dra mig tillbaka och bara invänta ...

    SvaraRadera