20 februari 2006

Våga vägra Musselsoppan

Just idag är jag stark.
Just idag tål jag det.
Just idag kan även jag tänka mig att ...
.. vägra bandy.
Men redan imorgon eller på onsdag ...
Då är det en annan sak.
Då är en sådan här kampanj ...
.. rena rama bloggsjälvmordet!
Då kommer världens alla bandyvänner att ...
.. bojkotta Musselsoppan.
Din besökstatistik kommer att sjunka.
Dina vänner kommer att lämna dig!
Du kommer att stå där med en tom burk och ...
..likt Lagrell med ...
.. byxorna nere!
Det är synd.
Det är synd om människan, sa han Strindberg!
Synd om människan.
För det var en mycket givande sida.
En av han fronnings bättre sidor :-)
Men nu är det slut.
Nu bojkottar jag den.
Gör det du också ...
Våga vägra Musselsoppan

Andra bloggar om: , , , ,

9 kommentarer:

  1. Vilken snygg logga. Man kanske skulle lägga den på sin blogg.

    SvaraRadera
  2. johnny:
    Gör det du.
    Då bojkottar jag din station oxå!
    Men originalet är snyggt.
    "Våga vägra golf".
    Den t-shirten har jag :-)
    Det tragiska i kråksången är ju att det var jag som tipsade han fronning om just den loggan ... :-)
    Och allt detta just dagen efter utslagningen ...
    Surt, sa bandyräven!

    SvaraRadera
  3. Åh nej!! En hatkampanj! Kommer du att bränna ner mina ambassader nu?

    SvaraRadera
  4. perspektivet: Den tror vi ju på! ;)

    SvaraRadera
  5. fronning:
    Nej nej nej, här bränns inga broar, inga skepp och inga ambassader.
    Jag vågar vägra alla bränningar.
    Dessutom har jag inte tid.
    När Lars-Åke tackade nej till ovanstående trevliga hemma hos tillfälle, gick denna inbjudan omedelbart till mig och jag tackar banne mig inte nej till det!

    perspektivet:
    Vissa syltburkar lämnar han orörda.
    Men det kanske visar sig att han kan bli delägare i affärerna och då är det plötsligt en helt annan sylt!

    micke:
    Håller med du!
    Men jag hoppas vid Robert Lind att han står vid sina ord i detta fall.
    Se ovanstående :-)

    SvaraRadera
  6. Micke & mr J: Galenskaparna och After Shave, som gjort "Spola, spola" sjunger även en sång som heter "Under en filt i Madrid". En vers börjar "På en bordell i Borås smörjer en herre sitt krås". Jag har alltid undrar vem herrn är. Nu vet jag. Det är herr Lagrell...

    SvaraRadera
  7. mr p:
    Självklart!
    Jacques Brel är ju ett alias för La Grell.
    Självklart!

    SvaraRadera
  8. HAHAAHAHAH :)

    SvaraRadera