06 februari 2006

... podd-tv, några frågor

podd-tv ikonNi teknikkunniga ... därute!
Undertecknad kunde inte låta bli.
Nyfiken som man likt Nicke är.
Kunde jag inte låta bli att ladda hem ...
.. en podd-tv sändning från SvT.
Och det var ju en fantastiskt fin bild.
För att inte tala om ljud :-).
Men om man nu vill likt reklamen.
Se programmet på resande fot.
Och icke allena på datorn.
Om man nu vill köpa ...
.. vad heter då själva spelaren ...
.. och vilken är bäst?
Och en helt annan fråga.
Filen som laddats ner är en "M4V-fil".
Kan man konvertera den ...
.. till typ en vanlig WMV-fil

Andra bloggar om: , ,

7 kommentarer:

  1. Jag är superkass på sånt häringa...
    :-(
    Fråga ungdomarna...

    SvaraRadera
  2. Jag skulle nog tom vilja påstå att jag är bättre på bandy!

    SvaraRadera
  3. mrdante:
    Hallo alla ungdomar.
    Hör ni ropen på hjälp.
    Dom kommer från Nybroviken!

    Bandy är bäst på podd-tv, bara man kan se det :-)

    SvaraRadera
  4. T o m jag måste erkänna att jag är bättre på bandy!! För övrigt vill jag inte uppmuntra till mer bandytittande, så även om jag visste.... :)

    SvaraRadera
  5. fronning:
    Det var märkligt vad alla blivit bra på bandy!

    SvaraRadera
  6. Köp en Ipod 60Gb så får du plats med tokmycket! 30 Gb finns den också som, fick hem min i förrgår och den fungerar suveränt. Sen har du ju en Mp3-spelare "på köpet" också ;)

    http://www.apple.com/se/ipod/ipod.html

    SvaraRadera
  7. mattson:
    Jag har faktiskt köpt en och är djupt imponerad av bildkvaliten.
    Men:
    Stort tack för att du tog dig tid att tipsa!

    SvaraRadera