08 februari 2006

Radiosporten suger ... igeeen.

Bedrövligt Radiosporten.
Igen!
Återigen hamnar bandyn på skuggsidan.
Mycken sportbevakning har jag varit med om.
Men detta tar priset.
Vetlanda BK möter Vänersborg.
I matchens 56:e minut gör di gule 2-1.
Men Radiosporten.
Gamla härliga Radiosporten.
Dom har helt tappat uppdateringsförmågan.
Fortfarande när det endast återstår 10 minuter.
Då rapporterar Radiosporten ...
Vetlanda - Vänersborg 1-1 ...
Hallå!
Men det är klart det pågår ju nån j*a ...
.. Kajsa hoppentottävling ...
Jag minns med spänning han Holmström ...
.. när han skrek med sprucken röst ...
.. lägg ut, lägg ut, lägg ut.
Själv skriker jag ...
.. med adress ... Radiosporten.
.. Lägg ner, lägg ner, lägg ner ...
Radiosporten suger fortfarande!

Andra bloggar om: , , , ,

7 kommentarer:

  1. Brodern säger: Som tur är finns ju "nätet" och goalwire.com och då slipper man ju höra reporters skrika av glädje när Emma Gren hoppar över 1,94 m

    SvaraRadera
  2. broder:
    Ja, men precis!
    Men det är ju rena rama nochalansen.
    Rena rama skandalen.
    Ska bli kul å se om jag får nåt svar denna gång ... ;-)
    Förra gången tog det inte många sekunder innan ursäkten kom!

    Men vinsten, vinsten, den satt som en flärp ...
    Men hoppade hon verkligen så högt?
    Det är ju otroligt!
    Hon måste tränas av Årets ledare :-)

    SvaraRadera
  3. Josephzohn: Årets ledare är och förblir Olle Nordin :-) Sedan får de säga vad de vill på de där galorna...

    SvaraRadera
  4. perspektivet:
    Ja men då förstår jag varför hon hoppade 1,94 utan stav!
    Alla som träffar Olle hoppar ju högt av glädje.

    SvaraRadera
  5. Josephzohn: Exakt!

    SvaraRadera
  6. Hahaha... ett gammal inlägg förvisso men jag har just spytt galla över hur bandyn tar över sportsändningarna på radio vintertid.

    SvaraRadera