25 februari 2006

... gås Dagens Lundh

Olof Lundh.
Sportreporter och bloggare!
Må ibland ha "imma" på sin kristallkula!
Men ibland slår han till ...
.. med både tips och skvaller ...
.. som håller!
GAIS sist i allsvenskan.
Håller helt med!
Öster har avancerat ...
.. även i Lundhs värld!
Gais åker ut!
Men Lundhs bästa är ...
.. långt ifrån sportens värld!
Festlig invigning på söder!
Gamla Hannas med nya kranar!
Pet Sounds ...
I vimlet han Lundh.
och ...
"antingen Ernst Kirchsteiger eller ..."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Josephzohn: Förlust igår mot Finland. Också går man hit och läser att GAIS ska komma sist i Allsvenskan. Och dessutom hyllar du Finlands fulhockey! Jaja, eftersom du är upphovsman till BAOB så respekterar jag det du skriver! Men bara därför! :-)

    Ryssarna spelade i slow motion igår, antagligen helt slutkörda efter det tuffa matchen mot Kanada. Och Finland spelade effektivt. Men inte var det en rolig match. Jag gav upp efter andra perioden... För mig kommer detta OS i framtiden att förknippas med den fantastiska matchen mellan Ryssland och Kanada. Önskar att jag hade spelat in den. Men jag har ju inte köpt nån sån där dvdreckårder än...

    SvaraRadera
  2. mr p:
    Fulhockey?
    Inte igår iaf.
    Den ruttne Ruttu skulle självklart blivit avstängd resten av turneringen efter misshandeln av Jagr, men det är en annan rink!
    Men för övrigt har finnarna verkligen överraskat i OS, så även Tre Kronor i semin.
    Jag tycker att det är roligare med Finland vs Sverige i final!

    Men?
    Hur kan det komma sig att ryssarna just igår var så fruktansvärt dåliga, inget tempo, inget spel ...
    Det var ju aldrig spännande!

    Vad gäller Gais är det bara att kolla truppen ...

    Du får glädja dig åt Hammarbys bandyframgångar!

    SvaraRadera