13 november 2006

... gås Maratonväggen

Jag bara älskar serier.
Det kan vara sportserier.
Bandyallsvenskan.
Division IV Norra Elit.
Det kan vara tecknade serier
Fantomen.
Assar.

Men främst är det egna serier :-)
Att skapa serier.
Som kanske blir en serie.
Kanske ...
Jag vet inte om det blir det.
När jag börjar.
När jag får idén
Förhoppningsvis blir det ...
Det beror på lust och ork.

BusterGoes ...
.. om kända män som varit i ...
Det blev en serie.
Men det var inte en serie ...
När jag presenterade den som en serie ...

På väg från Konsum hittade jag en ny.
En ny serie.
En filmserie.
En gatukonstfilmserie.
Kortfilmserie ...

Det är ingen serie än.
Men det kan bli ...

Läjdis änd gäntlemän ...
Gåsen Bio...
Prådli presänt ...

Gåsen - Bio
presenterar
Maratonväggen


4 kommentarer:

  1. Ja serier är kul... kom in till mej å kika lite, kanske har jag nåt som passar herrn? :)

    SvaraRadera
  2. vanja:
    Livet är som en serie.
    Om man bara har varit i ...

    SvaraRadera
  3. Har du varit å kluddrat nu igen...

    SvaraRadera
  4. p-e:
    Ssch ..
    Vill man leka Bergman, då får man f-n med klottra själv.
    Han hade ju flera miljoner att satsa på scenografin med.
    Men jag ...
    Jag tog den sprayburk jag hade.

    Allt klotter ska vara borta inom 24 timmar, men jag valde denna väggen för huset står tomt.
    Så ingen sanerare lär bry sig!
    I detta hus bildades stockholms första kår inom frälsningsarmén.
    Vilket hus är det?
    Där ska bli hotell!
    Tror jag.
    Om du inte kan svaret?
    En ledtråd till.
    I detta hus låg den legendariska teatern Folkan!

    SvaraRadera