24 november 2006

Två höjdpunkter ...

Vilken härlig fredagskväll.
Trots en ihärdig förkylning.
Där treon har blivit min ende vän.
Gick aftonen i dur.
Först bandyn.
Vi var många som trodde på en rysare igen.
Han Hansson snackade t.o.m. om en rackarrysare.
Vad händer.
Inte vet jag.
Det enda jag vet är att det blev 7-0.
7-0!!
Att Johan Löfstedt gjorde 3 mål.
Det är så mycket man kan få ut av text-tv ...
Skit samma.
Hur det gick till får vi läsa om senare.
Det viktigaste ...
Vi vann!

Sen till Anders Petersen.
Fotografen jag skrev om tidigare.
"Melankolins mästare".
En av Europas bästa stillbildsfotografer.
Ikväll gick en dokumentärfilm om honom.
Och den gillade jag.
Nästan lika mycket som bandyresultatet.
När den går i repris.
Se den!

Och dessutom!
Jag har några sidor kvar i "blueslivet" ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar