07 november 2006

... gås två lag på isen ...

Han Hansson.
Bandyoraklet från Kallhäll.
En av två på "nystanet".
Han klagar ;-)

Klagar ...
På undertecknad.
På mitt sätt att bevaka Bandypremiären!
Han menar att jag är enögd.
"Det kommer att vara två lag på isen", skriver han!
Jag kan bara hålla med!
Det finns alltid två lag på isen.
Men Hansson ...
.. det finns bara ett lag i hjärtat!!

Men det ryktas om ...
Han Trendfeldt och hon idrotts(bandy)ministern.
Kommer att ändra på detta.
Regeringens Silly Season.
Det ryktas om en ny lag.
Det ska bli förbjudet att hålla på två lag!
Som väl är för dig Hansson.
När det gäller lagar och de nya moderaterna ...
Man väljer ju själv vilka lagar man vill följa.
Man väljer ju själv vilka lagar som är bra lagar!
Ananars du Hansson.
Ananars ....

6 kommentarer:

  1. Var inte så säker på två lag på isen!!! Jag har nämligen slått vad
    med han Palmgren att Bajen lämnar
    V.O.
    Palmgren är tämligen säker på att
    Hammarby inte vågar ställa upp.
    Jag däremot tror tvärtom och satsar
    2 spänn att så inte blir fallet.
    Jag börjar tvivla "P" har mig
    veterligt inte satsat så mycket pengar utan att vinna, som jag kommer ihåg.

    SvaraRadera
  2. konsthandlaren:
    2 spänn?
    Det är möcke pengar dä, sa Bull ...

    Paketet har kommit.
    Helvete va snyggt.
    Du är en vän i klädesnöden du.
    Ska plåta grejerna och så lägger jag ut det som dagens outfit under fredagen som är dagen då t.o.m. han josephzohn klär sig snyggt!

    SvaraRadera
  3. Det är inga problem att hålla på två lag, så länge man har två bandyhjärtan.

    SvaraRadera
  4. hansson:
    Inte nog med att du är ett orakel, en bandykaffekokare av rang, en bakomplanketvåajör, nu blir unikheten om möjligt än större.
    Två bandyhjärtan??
    Tänk vad livet är taskigt.
    Vi har en bandyminister som är helt utan bandyhjärta och så fick du två??

    SvaraRadera
  5. Jag har nog ett att låna ut. I år blir det nämligen tungt för de blågula. I år är kanske loppet till slut kört.

    SvaraRadera
  6. farsan:
    Det ser tungt ut, håller helt med, men men man ska aldrig ropa hej förrän skridskoskydden är av!

    På den helt nya bandybloggen har jag tippat Boltic på femte plats ...

    SvaraRadera