22 november 2006

Två alternativ ...

Idag har jag likt den gamla monologen, två alternativ.
"Man har alltid två alternativ.
Det börjar redan som liten!
Antingen blir du pojke eller så blir du flicka ..."

Så fortsätter det.
Hela livet.
De två alternativen dyker upp!

Mina två alternativ idag är.
Antingen följer jag VBK via Radiosporten och text-tv.
Eller så följer jag dom via resultattavlan på Zinken.
Båda är lika bra.
Bandy är ju alltid bra!

Jag har inte bestämt mig än ...
Jag får fundera lite till ...

2 kommentarer:

  1. Jag har tyvärr bara ett alternativ att vara med på ett kvällsmöte och kolla Text Tv när jag kommer hem. Men en liten överraskning kunde väl vara på sin plats. Vad sägs om 4-3 till BK

    SvaraRadera
  2. broder:
    Jag har också numera bara ett alternativ.
    Jag har gjort mitt val.
    Det blir text-tv.
    Vänersborg-Hammarby, nej jag tror inte på det!!

    Ditt tips låter som det var jag som tippat, men i.o.m. det står en tia på spel så väljer jag tvärtom 3-4!!

    SvaraRadera