16 november 2006

VBK, dä ä musik dä ...

En dag som denna.
En dag sådär mitt i mellan.
En mellandag.
En dag mellan matcherna.
En dag när vi inte leker med nystanet.
Då kan man ju leka med annat.
Men filmer ...
På "Tuben"
Där kan man göra en playlist.
Och sen embeddar man den.
Då!
Då hamnar alla filmer i en högermarginal.
Nu är det bara att välja vilken musik som är VBK för dig!
Och.
Det fina i VBK-sången är att den uppdateras automatiskt ...
Så fort jag lägger till en film i "pläjlisten" ...
Så uppdateras ...
Fantastiskt.

Gåsen - Bio
presenterar
VBK




via och tack till klaschen
Allt är förlåtet.
Duellen avblåst!
Bäggen kommer med posten :-)

2 kommentarer:

  1. Åhnej!! Vad har jag gjort!!!
    (men bäggen väntar jag ivrigt på)

    SvaraRadera
  2. p-e:
    Du har gjort dagens goda!
    Du får snart ett diplom från Svenska bandyförbundet.
    Bäggen är redan skickad, men tyvärr fick jag den i retur.
    Posten i Bromma var nerlagd??

    Men du får din kredit på annat sätt jag lovar ;-)

    SvaraRadera