12 maj 2007

... gås den sura räven ..

myspace graphic at Gickr.comHar jag lovat så har jag och då står jag för det. Jag ska inte analysera gårdagens förlust. Jag har glömt den. Vilken förlust förresten?

Men att Fredrik Hult på "grusplanen" tycker att Tranås vinner på att dom gör skitmål, det får jag ju skriva eller hur? Det är ju inte mina ord och att samme Hult fortsätter ... "studsar bollen som en studsboll gör om man släpper den från fjärde våningen och oturligt nog så studsar bollen in i mål. Tungt".

och fortsätter ..

.. "grabbarna kämpar och sliter och visar enorm vinnarskalle på den svårspelade planen och det blöta underlaget".

och fortsätter ..

".. vi tar över spelet och bollinnehavet. MEN"

och fortsätter ..

".. nu går bollen stolpe ut istället för stolpe in .."

.. det är ju fortfarande inte mina ord!

Hults Stjärnliga:

3 Henrik Rodewald
2 Martin Nilsson
1 Johan Persson



Det jag kan konstatera är att Tranås har likadan tröjor som Milan och Brommapojkarna och jag hoppas med hela mitt fotbollshjärta att samma tröjor vinner på Stockholms Stadion idag!



Andra bloggar om: , ,

4 kommentarer:

  1. Sickna vackra sportjumpers!

    SvaraRadera
  2. .. sickna usla randiga spelare ;-)
    Jag som trodde att rangordningen mellan dessa randiga lag skulle vara Milan, BP och Tranås, men om Tranås slår Dejans gröna och BP spelar som dom gör mot ett AIK som inte imponerar, så måste ju BP vara sämst av de tre!

    Har du läst om myten BP på fotbollskanalen??

    SvaraRadera
  3. Nä nu mytologiserar du! Inte trodde jag du var en sån där konspirationteoretiker! Förövrigt, vem bryr sig?? Hahaha!

    SvaraRadera
  4. Vem bryr sig!
    Nu har besvikelsen lagt sig, jag trodde och hoppades att BP skulle sno en pinne av det svartaste av alla svarta lag.
    Jag hoppades på en ny filmsekvens.
    Men nu.
    Så här dagen efter.
    Vem bryr sig!

    SvaraRadera