10 juni 2007

Dagens Forum

Sitter och läser i Barcas respektive Reals forum på Svenska Fans/Fotboll/Spanien och jag fattar inte att folk orkar hålla på och diskutera och skriva på sådana däringa forum ... Känns inte som det enklaste uppdraget i världen att försöka få ett Real-fan att tycka att Barca är bäst :-)

Nåväl.

På Reals forum är glädjen stor och många inlägg handlar om att man ska tatuera in Real-märken, medan Barcas fans mest försvarar Messi och tycker att även Raul och van Nistelrooy minsann har fuskat!!

Totalt är det i nuläget sammanlagt över 1 500 inlägg och här är de tre bästa!!
The Best of the Forums".

Ni får själva lista ut på vilket forum dom kommer från och jag lämnar inte ut några signaturer!

1. "Och jag ska sätta en bild på Messi och Eto på pisuaren på jobbet så att 500 anstälda pissar på dem hela sommaaren."

2. "Och när det gäller tatueringar, så har jag funderat på att göra 2 tatueringar under mina fötter!
Under högerfoten ska det sitta ett Barca-märke, och under vänsterfoten så ska jag tatuera in Messi som ett smutsbarn! På så sätt kan jag trampa ner båda sakerna samtidigt."

3. Alla snackar om Tatoo..tänk på mej-ska ner på knä och gjifta mej om vi vinner liga plus måste göra en idiot löpning til malmö.

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar