12 juni 2007

... gås sanningen..

Jag har lovat att aldrig göra mig rolig över andras olycka men ...

Det var i ett svagt ögonblick för länge, länge sedan, tror jag!

Och nu kunde jag inte låta bli!!

Gissa bloggen?



Vilket lags blogg tror du denna bild pryder framsidan på?? Den är inte uppdaterad sedan den 18 maj, så du kan glömma J-Södra. Har dom någon blogg förresten?? Vem vill blogga om J-Södra?? Nåväl. Ett superettanlag är det men inte J-Södra ...

Snart har det gått ett dygn, sedan jag lovade att äta upp Lars-Åkes alla guldhattar om inte ...

Den 7 maj skrev samme bloggare.

"0-0 borta på skräckarenan Värendsvallen och mot en Pavel Zavadil i högform är helt enkelt suveränt. Ungdomarna fortsätter att visa framfötterna och "nya BoIS" känns riktigt spännande. Vi har en trygghet i laget som vi inte sett sedan Henrik Nilssons dagar - arvtagaren heter inte Persson utan Dahlgren - och en målvakt fullt jämförbar med både Mats och Jonas. Med Guillermo och ivorianen kan vi få konkurrens på topp och då tror jag att detta laget fixar en topp 5-placering redan i år.

Allsvenskan kan vänta ett år till, det är viktigare att vi går upp för att stanna."


Ibland går det fort, ibland går det snabbt! Ibland hinner man inte med innan sanningen har kommit ifatt

Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar