11 juni 2007

... gås ett stilla lyssnande ..

Våran tränare är som Robert Lind. Han lyssnar på sina anhängare:-) Giles "Stilleståndet" Stille gör det bytet som jag önskade! Ut med Borg och in med Zavadil!



Sa jag det? Sa jag att vi leder med 1-0. Våran islänning är inte som andra islänningar, våran islänning Helgi Valur Daniélsson han gör mål han. En "rungande" vänster i nättaket!

Men efter målet har J-Södra spelat upp sig och precis som han Andreas Ravelli säger, dom är inte helt ofarliga.

Nu får vi inte backa hem. Nu får vi inte börja backa hem!!

Andra bloggar om: , , , ,

6 kommentarer:

  1. "Våran islänning är inte som andra islänningar, våran islänning Helgi Valur Daniélsson han gör mål han."

    Han är alltså som islänningarna i Norrköping!

    SvaraRadera
  2. Ja jag tänkte faktiskt på era islänningar också, Gunnlaugsson gjorde väl tre senast? Och Torden gör ju alltid mål :-)

    SvaraRadera
  3. Thordar har inte gjort så mycket mål i år, men gjorde ett sist. Gardar gjorde ju tre sist och han har gjort 18 mål på 22 seriematcher för IFK sedan ankomsten till klubben för knappt ett år sedan. Helt ok facit, tycker jag!

    SvaraRadera
  4. 18 mål på 22 matcher!! Varför inte i det isländska landslaget??

    SvaraRadera
  5. Ja du, det kan man fråga sig...

    SvaraRadera
  6. Troligtvis får nog den isländske förbundskaptenen lämna sin post ganska snart.
    Läste efter matchen mot Sverige att han inte är speciellt populär bland spelarna och när resultaten dessutom uteblir så ..

    SvaraRadera