14 juni 2007

Epstein eller inte ...

Tänk vad fel det kan bli! Om man slarvläser. Det hela gäller årets sommarvärdar. När jag läste artikeln i DN läste jag först under bilden. Och då fick jag det till att Lasse Epstein tillhörde dom som i år skulle debutera som sommarvärd! Det var roligt, tänkte jag, nu kanske man får höra några av hans "härligt skruvade" stockholmsminnen!

Men när jag kollade efter vilket datum som han skulle "prata", då fanns han inte med!

Jag kollade även på SR, men fortfarande ingen Epstein. Tänkte att vilken miss man har gjort, tills jag insåg att det var jag som gjort missen ... :-)

För alla som inte känner Lars Epstein, så är han fotograf på DN och skriver ibland små funderingar om Stockholm. Han är en mycket trevlig och intressant person så det vore faktiskt väldigt kul om han något år blev erbjuden att vara sommarpratare på riktigt!!

Av dom ska prata på riktigt så är Lundell, Plura, Michael Nyqvist och Göran Zachrisson några av dom som jag ska försöka att inte missa!!

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar