16 juni 2007

Dagens Hattar

Idag gäller det och inte bara i "fyran". Nej! Idag gäller det även både för Landskronas tränare och undertecknad.

Hur länge ska han få vara kvar? Han Patrik Johansson. Tränare Johanssin i Bois. Ska jag få rätt?? Snart har veckan gått. Lars-Åke hörde av sig och hans hattar står till förfogande.

Det hänger nog på dagens TV-sända match mot Örgryte. En ny förlust idag och vi får behålla våra hattar.

Krönikören Lundh har som vanligt sunda funderingar. Vilja kontra klass! Vems är felet? Han är nog bekymrad han Lundh. Landskrona BoIS, det är ju hans lag det. Det Landskrona, som ligger sist. Tänk om det blir förlust idag också ...

Sen är vi inte helt eniga Lundh och jag. Jag har sett Öster vid ett par tillfällen i år, både live och via TV. Och! Och jag har inte sett dom klassspelarna som Lundh menar att vi har :-).

Å andra sidan har jag inte sett mycket vilja heller! Men det kanske är så han menar han Lundh, att Bennett, Johnson och Zavadil tycker sig vara för bra för Superettan. Men då var dom ju redan för bra för Allsvenskan förra året. För inte hade dom mer vilja då??!!

Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar