13 juni 2007

... gås 10 historier på Moderna ..

Hur skriver man om det här?
Hur ska jag få ihop det??
Känns nästan omöjligt!!

Jag har varit på Moderna. Jag har sett utställningen "10 HISTORIER - svensk konst 1910 - 1945". Hundratalet verk, målningar, fotografier, teckningar och grafik.

Detta är bland det bästa jag har sett! Faktiskt! Alla var där. Alla mina favoriter var där. Med sina bästa sidor :-). Helt otroligt.

Skriver inte mer. Gå dit! Gå och se den!

















Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

  1. Inte så ofta, men ibland fylls jag av en smula avundsjuka.
    Här är ett tillfälle jag saknar min
    huvudstad.
    Huva va grannt.

    SvaraRadera
  2. Exakt så "mån frär" ska det vá!
    Du ska vara full av avundsjuka medan jag fylls av härliga stora mörka pilsner!
    Då är livet äntligen rättvist :-)

    SvaraRadera
  3. Det verkar som en riktig bra utställning! Jag ska säkert dit snart.

    SvaraRadera
  4. Det är en riktigt bra utställning!
    Hoppas för din skull att du kommer dit!!

    SvaraRadera