05 februari 2006

Gillar inte Blogger bandy

Gillar inte Blogger bandy?
Ställde frågan igår.
Både till mig själv ...
.. och till blogger-support.
Ett flertal gånger.
Ärligt talat ... hela dagen.
Fick inget svar.
Nåväl.
Mystiskt var det.
Varje ny post raderade den föregående.
Posterna försvann från "dashbordet" ...
.. när de var publicerade.
De både fanns och inte fanns.
Plus lite annat krångel.
No drafts ...
Kommentatorer var inte välkomna.
Nej, nej ...
No Comments ...
.. dom raderar vi sa Blogger.
Allt är spam idag!
Tur att det inte blev 5-3 till Sverige ...
.. eller hur brorsan?
För vem hade trott på dig??
Blogger då?
Den berömda Help-disken?
.. No Comments!
Dom nynnande säkert på Tom Jones gamla hit ...
"Just Help Yourself ..."

Idag då?
Hittills verkar det som om ...
.. å det vore ju för j*t ...
.. om det strulade ...
.. finaldagen ...
Men man ska ju inte ropa hej ...
.. förän man har tagit av sig ...
.. skridskoskydden!

Andra bloggar om: , , ,

8 kommentarer:

  1. Så kan det går om man inte kör en helt EGEN fristående blogg. :)

    FORZA SVERIGE! La upp lite bilder från matchen i min blogg.

    // Micke

    PS. FORZA LUXO STARS! ;) DS.

    SvaraRadera
  2. micke:
    Härliga bilder!
    Härligt med fler bandybloggare!

    Och att du driver med mig och mina problem det kan jag ta :-)

    Men när du smutsar ner ..
    med CYKELSPEEDWAY ..
    Då går du över cykelstyret! ;-)

    SvaraRadera
  3. Josephzohn: Jag hade exakt samma problem! Tur att blogger i alla fall är så generösa att de postar postningen till ens e-mejl, så att man kan lägga upp den igen. Jag skrev fyra inlägg som försvann. Blev först förtvivlad, men sedan såg jag att allt fanns i mejlboxen. Då blev jag glad igen!

    SvaraRadera
  4. perspektivet:
    Vafalls!
    Jag har inte fått ett enda mail från blogger.
    Det finns ingen rättvisa :-)

    SvaraRadera
  5. Josephzohn: Men DET handlar inte om rättvisa. Det vet jag säkert. Det handlar om en inställning man kan göra. Jag får alla mina inlägg som e-mejl till min mejlbox. Gå in på Settings och E-mail. Fyll där i din emejladress, och vips så får du alla dina postningar rätt ned i din mejlbox.

    SvaraRadera
  6. perspektivet:
    Aha ... sa flickan till pojken på höskullen.
    Det hade jag ingen aning om.
    Jag trodde jag var tekniskt långt framme när jag lyckades få alla kommentarer till mäjlbåksen!

    Tack för tipset, sa Putte Kock.
    Ska genast ge mig in i settingsdjungeln

    SvaraRadera
  7. Josephzohn: Tack du, det var så lite så.

    SvaraRadera
  8. perspektivet:
    Men ack så mycket.
    Skriver just nu ner lite om bandyvardagen, mest för att kolla om ditt tips funkar!

    SvaraRadera