07 maj 2007

... gås förklaring ..

Det var taktiken som sänkte oss i lördags. Nu har jag fått svaret. Taktiken! För det är ju klart som Emåns vatten att vi förlorar mot Bredaryd om vi spelar med den taktiken! Antagligen kommer vi att förlora varenda j-a match i fyran om vi ska fortsätta spela med den taktiken!

Hur tänker du Dejan. Det blir som att spela med fotbojor! Detta är väl ett litet väl stort handicap som vi ger dom andra lagen, eller hur!

"Vår taktik var innan matchen att spela bollen mellan varandra med två tillslag ..."

Hur tänkte du, Dejan??

Jag har fått min förklaring och domen är hård som granit. Byt taktik eller byt tränare!


Är det "Netto" längst ner i hörnet??

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

  1. Taktiken var det inget fel på. Idrotten kan vara både hård, grym och orättvis. Det borde du veta som håller på öster eller jag som håller på IK Brage

    SvaraRadera
  2. Inget fel på taktiken?
    Om man måste slå till bollen två gånger varje gång man får en passning?? :-)
    Inget fel på taktiken??
    Att idrotten är grym, hård och ORÄTTVIS, det vet jag som håller på Vetlanda FF, Öster, HV71 och Vetlanda BK.

    SvaraRadera