27 augusti 2007

Dagens Aktie

Kan direkt erkänna, när jag senare idag tecknar mig för en aktie, blir det min första aktie någonsin. Aktiemarknaden är inte min marknad :-) Då är loppmarknader betydligt roligare, eller hur Jansson??

Men vad gör man inte för en bandyhall i Vetlanda. Sista datumet för att teckna sig är den 31 augusti, så tveka inte, vad får man för en tusenlapp idag? Ett tjugetalet krogpilsner! Va! Blir det så många, men då kanske man skulle skita i aktien :-)

>>>>Vetlanda Bandyarena

Andra bloggar om: , , , ,

3 kommentarer:

  1. Bor man på Östermalm så måste man väl ha aktier

    SvaraRadera
  2. Jo,jo.
    Aktiemarknaden är inte min marknad.
    Loppmarknaden fixar jag.
    Likaså den svarta marknaden.

    SvaraRadera
  3. Bor man Östermalm, är man direkt ansluten till den svartaste av alla marknader och i hyran ingår en månadsranson av Oboy!
    Dessutom behöver vi ju inte betala för elen, det måste någon annan göra, det liksoom bara kommer.
    Ur el är tiden!

    SvaraRadera