29 augusti 2007

Dagens Tidsfråga

Nu kan det inte dröja länge.
Nu är det nog bara fråga om timmar?
Timmar eller minuter.
Snart är man nog disäjblad??

Saken är den.
Tuben har blockerat en viss mr Block.
Mr Block alias han Klasch
Och.
Det är därför.
Som jag tror.
Och anar.
Och känner att ...
.. det finns fler som ligger risigt till!!
Man är ju inte ensam när man är schizofren
Och han är inte ensam han mr Block.
Vi är många som laddar upp andras material ...

Men.
Som tur är får man ju en varning innnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ...

Andra bloggar om: ,

4 kommentarer:

  1. Det var den fina filmen om det flotta Östtyskland som något tyskt stasi-företag ogillade att jag applowdat...

    Har du inga såna grejor kanske du går fri?

    SvaraRadera
  2. Tror inte det, men med tanke på all "skit" man laddat upp så är jag inte säker ... å andra sidan man går kanske aldrig riktigt säker när det gäller Stasi ...

    Stasi??
    Vad sjutton jag har ju lagt upp två östtyska "reklamfilmer" Design á la DDR och Trabi-filmen!
    Mina östtyska minuter är nog räknade :-)

    SvaraRadera
  3. Äsch jag glömde ju en sak, jag har ju även laddat upp på soapbox.msn och där såg jag idag att dom censurerat ett par filmer, men där tar dom bara bort filmerna man blir inte blockerad och att dom tar bort filmer kan man ju stå ut med ... men att man blir helt borttagen tycker jag är lite väl drastiskt!!

    SvaraRadera