08 maj 2007

... gås Korsberga Kulturcentrum ..

Mitt i det djupaste av Småland ligger Korsberga Kulturcentrum Jag har skrivit om det förr, men nu är det i högsta grad aktuellt igen. Ikväll blev det klart att den 1 september inviger jag nästa "nöd och lustfyllda dassutställning".

Kulturcentrat har ett litet galleri i bottenvåningen, Galleri Surprise och där ska jag ställa ut dassen nästa gång. Denna gång blir det bara skithus, jag har lovat att jag då har minst 50 gistna och förfallna dass ... Jag - en resande i skithus :-).



Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Ser fram emot att få se dina verk live berätta bara när. Vad det beträffar "två tillslag". Mottag och pass=två tillslag;-)

    SvaraRadera
  2. Lind:
    Aha, "Mottag och pass"= 2två tillslag, jag uppfattade det på ett lite annorlunda sätt ;-).
    Då är han ju helt rätt ute han Dejan!
    Men vad i h-e ska vi då skylla förlusten på??
    Din matchförberedelse som jag läste på grusplanen känns ju i toppklass och det handlar nog bara om sekunder innan du får ett samtal från Camp Nou!!


    Das Dassutställning i Korsberga invigs den 1 september, med pompa och ståt.
    Alla lär vara där :-)
    Kom i tid!!

    SvaraRadera