08 maj 2007

Sundsvall klippte Häcken.

Som jag skrivit tidigare i en blogg nära dig! Superettan är ett getingbo Provencale och vem hade trott att Sundsvall skulle besegra Häcken på Rambergsvallen? Inte jag och sannolikt inte pizzabagaren i Nyköping heller :-).

Men, det gjorde dom och det är bara att tacka och ta emot. Med två mål i matchens absoluta slutskede vann man med 2-1. Jag bara älskar när alla våra konkurrenter slår varandra och kan vi nu bara börja vinna våra matcher, så ser det lika ljust ut som en sommarnatt i juli!

Även Allsvenskan är jämnare än någonsin och Hammarby klarade sig betydligt bättre än AIK, när dom besökte Malmö och dess fotbollsstadion. Toppmatchen mellan Bajen och MFF slutade 1-1, vilket innebär att Hammarby tar över serieledningen före Blåvitt, men det alla fyra lagen i toppen har 8 poäng!!

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

  1. NEJ???
    Jo, tyvärr det är gårdagens sanning, men till saken hör ju att iff-iff saknade "Junior" och då blir det inga 4-0!!!

    SvaraRadera
  2. Hm. Jag begriper inte min egen kommentar riktigt. Så kan det bli ibland. Mitt svar var egentligen menat att hamna någon annanstans. Dvs. som svar på om Stefan Rehn var ett fotbollsgeni eller inte.
    Suck.
    Ibland blir det fel i navigationen.

    SvaraRadera
  3. Helt OK!
    Rehna fel accepteras vänligt men bestämt! Bortrest!

    SvaraRadera