06 juni 2007

Dagens Zavadil

Undertecknad är inte mycket för följetonger. Det är inte många som jag följt under årens lopp.

Too be Continued ...

Men följetongen Zavadil den följer jag, den förföljer mig skulle man även kunna skriva, kommer inte undan den :-) Känner mig tvungen att följa den vart den än går!

Pavel Zavadil stannar i Öster, så är dagens rubrik när det gäller våran tjeckiske stjärnmittfältare. Han har nu bestämt sig för att fullfölja sitt kontrakt till 2008! Eller som han själv uttrycker det via östersidan ...

"Jag vill börja med att be alla i och runt Östers IF om ursäkt för det som har hänt och är glad att jag nu är tillbaka i Växjö för att spela fotboll. Jag är här för att koncentrera mig på att ta tillbaka min plats i Öster och skall ge allt på både träning och match. Jag har kontrakt med Östers IF till och med 2008 och lägger nu mitt fokus på att göra mitt bästa för dem."

Vågar jag tro på detta eller ska jag lägga till dom tre förhatliga orden?

Too be Continued ...

Kanske är säkrast. För när man är tillbaka från fikabrödet vid Kanotklubben, då är han kanske borta igen :-)

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Zavadil var i god form i dagens U-21 match mot Malmö...

    Jag har skrivit en kort recension av den provspelande finländaren nu. En finsk pinne...

    SvaraRadera
  2. Låter bra Zavadil i gammalt gott slag behövs för kreativiteten på mitten.

    Har läst.
    Har kommenterat här :-)

    SvaraRadera