03 augusti 2007

Dagens Poem

Dagens Poem är skrivit av? Ja vem har egentligen skrivit nedanstående rader? Är det han Fröding eller är det von Braun? Därom tvistar de lärde under han Engdahls ledning.

Det jag med säkerthet vet är att man kan hitta stroferna på skithus runt om i vårt utedassrika land!

Jag skiter i ära, rykte och namn

Jag skiter i ära, rykte och namn
Jag skiter i guld och pengar
Jag skiter i flickornas längtande famn
Jag skiter i deras sängar
Jag skiter i varmt, jag skiter i kallt
Jag tror ta mig fan att jag skiter i allt
Men kunde jag skita pengar och guld
Jag skulle betala all min skuld
Då skulle jag sluta arbeta och slita
Då skulle jag bara sitta och skita

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Tack för morgonläsningen! Nu ska jag gå å bajsa :)

    SvaraRadera
  2. Lycka till, hoppas pappret räcker - Full rulle i Lilla Edet!!

    SvaraRadera