04 augusti 2007

Dagens Återkomst

För länge sen, lovade jag att "återkomma med vad det skulle bli" ...

.. nu är vi där. Återkomsten. Nu är det dags att avslöja vad det blev. Snacka om att hålla ord och snacka om lilla julafton va :-)

Detta är "I nöd och lust". På modernt reklamspråk skulle dom nog säga "wash an' go", allt i ett. Ett skithus och ett lusthus i samma byggnad!

Originalet är ett lusthus som står på Djurgården (de du fronning) mitt emot Manillaskolan. I min version har jag gjort om det lite, så att det passar mig bättre.

Nu tar vi bilderna, så förstår ni kanske bättre ::--))

Vi börjar med skithusingången ...















Mittemot på andra sidan finns ingången till lusthuset ...















Å ena sidan ...















Å andra sidan ...















Slutligen uppifrån, så att dom minnesgoda (Dagens Efterlysning) ser att den omtalade stången kom på plats ... (Borrmaskinen har dock (ännu) inte kommit på plats)




















Andra bloggar om: , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar