12 augusti 2007

Gårdagens Undanflykter

Sug på det här!

"Det var en jävla skitterräng där jag hittade det, med meterhögt gräs och brännässlor. Hade ingen vidare lust att traska in där eftersom jag bara hade sandaler på mig vid tillfället. Tyvärr."

Det det handlar om är ett dassålågiskt fynd, i skogarna kring huvudläktar'n. Ett utedass, så vackert att det måste vara dassens svar på Betty Boop! Han på läktar'n lägger ut en (1) bild på det och när undertecknad då önskar fler bilder, många bilder, bilder från alla sidor, bilder med detaljer, då ...

Då svarar den läktaransvarige:

"Skitterräng"? Klart som sjutton att det är skitterräng där dassen växer upp som vampar på Malmskillnadsgatan, eller??

"Meterhögt gräs"!! Hahaha meterhögt gräs!! Då skulle han varit med när vi letade skithus i djungeln, där kan man snacka om gräs!!

"Brännässlor"!! Hahaha brännässlor!! Vafan, använder han fortfarande Barnängens produkter.

"Jag hade bara sandaler på mig"! Då skulle han varit med under finska vinterkriget, då hade vi tamefan varit glada om vi haft tillstymmelse till sandaler.

Nej du käre läktaransvarige, ut i skogen igen du. Ta på dig ett par riktiga skandaler, finskorna eller ett par stövlar och du skulle bara våga återvända till civilisationen utan nya bilder.

Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

  1. Äh??
    Nu är det slut på finliret!! :-)
    Ut å röj.
    Tillbaka till naturen, men du, glöm inte kameran!!

    SvaraRadera