18 januari 2009

Dagens Avslagna

Det som började så bra.
Alla var med på noterna.
Jag var i alla fall med :)
Hemma i min soffa.
Men publiken i arenan??
Västeråspubliken :)
Hrmf!!
Dom hade lagt hejaramserna på is ...
"Heja Sverige friskt humör ..."

Men vi i TV-soffan vi kände det.
Liksom Chris ...
Vi kände det i magen.
Sverige vs. Finland
Bandy-VM!!
Isen var nyspolad.
Alla hade tagit av sig skridskoskydden!!
Nystanet låg i mittcirkeln.
Domarna var på plats ...
Nu skulle det smälla.
Nu skulle det spelas om poängen ...
Men efter Edlunds 2-0 gick luften ur ...

goosevisionen
presenterar
Bandy-VM 2009 - Edlund gör 2-0



Sa jag det?
Sa jag att 2-0 målet var en ren VBK-produkt.
Marcus Bergwall passar Edlund ...
Honka, honka sa finnarna!
Sen gjorde han Edlund ett till.
Tvåmålsskytt i sin VM-debut.
Smakar mumma sa mamma ...

Ojdå.
Höll på att glömma ...
Vi vann med 8-1.
Sa jag avslaget??

Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

  1. Riktigt kul att Edlund fick "hänga" två idag. Men måste tyvärr såga att, gäsp, bandy-VM är ingen nagelbitare direkt, gäsp. Det råder väl inget tvivel om zzz.zzzz.zzz att finalen spelas... zzzzzzzzzzzzzzz... zzzzzzzzzzz

    SvaraRadera
  2. Edlunds mål är rena rama wunderbarabandyalainen, resten är vi ockzzzzzzzzå överens om.
    Kazakstan ikväll :)))
    Honka, stonka ...

    SvaraRadera
  3. Stiligt men slog inte Hellmyrs passet?

    SvaraRadera
  4. Först sa dom att det var Hellmyrs men jag tror att det var Bergwall??!!

    SvaraRadera