29 januari 2009

Dagens Gif

Dagens Gif ...
Publiceras endast på grund av den tunga ...
Den oerhört tunga ...
Den oerhört snöpliga ...

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej inte igen!!



Sandviken vinner med 5-4.
Vi hade 4-2 ...
Domaren??
Visst spelade han en viss roll.
En dubbelutvisning??
En dubbelutvisning i slutet av en match.
En dubbelutvisning i slutet av en match kan bara drabba ett bortalag!!
J*vla domare.
J*vla Sandviken.
J*vla Patrik Södergren.
J*vla bandy ... :)

Sa jag det?
Sa jag j*vla förkylning??

Sa jag tack till han Hedberg?
HaHaHaHa ... Nässjöbor :)
Denna glädjeyttring ...
.. kommer att bli officiell.
På en blogg nära dig.
Så fort jag orkar köra igång scannern.
Håll ut!!

Återkommer ...

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Krasslig ser jag.
    Krya på dig.
    SAIK är totalt opålitliga som lag och det kör gärna med fusk, typ hemmadomare.

    SvaraRadera
  2. ///:
    Krasslig, ett gäng!
    Och inte blev det bättre häromdagen :)
    Sa du opålitliga, där högg du spiken i kistan ...
    Och imorgon möter vi ett annat opålitligt!!

    Sa jag tack till krya på dig, kan jag behöva!!

    SvaraRadera