31 januari 2009

Dagens Grop

Fota, skriv och publicera och du ska varda hörd!!
Hann knappt torka.
Doften av trycksvärta ligger kvar.
Den senaste posten om gropen vid torget!
Nya Folkanhuset ...
Damp ner alldeles i detta nu.
På en hallmatta nära mig.
Så här ska det bli.
När det blir klart ...
Snart är gropen ett minne blott!

Visst blir det snyggt.
Känns modänt och bra.
Kan vi behöva vi högfärdiga på Öfvre :)
Kan vi behöva!
Vi kan behöva nåt nytt och modänt!
Det var längesedan sist?
Senaste ...
Senaste ...
När var det??

Nåväl.
Jämför man med det som förkastades ...



Skillnad eller hur?
Till det bättre eller hur??
Känns bra att dom inte försökt "bygga ihop" med det gamla.

Detta kan väl inte ens Skönhetsrådet ...??


Sa jag det?
Sa jag att gamla Djurgården har vänt!!
HVi ledde med 2.0 efter den första perioden.
Nu är det helt plötsligt 2-2 ...
Djurgården har vänt.
På en minut.
Huvva, huvva ...
Skönhetsrådet.
Nu ni måste ingripa.


Andra bloggar om: , , , , ,

8 kommentarer:

  1. Ja, den kan väl duga. En sak bara, varför tycks man så rädd för riktigt markerade entréer? Jag menar en som sträcker sig över två våningar som verkligen syns från håll (typ andra sidan torget). Visst kan jag förstå att det kan vara opraktiskt arkitektoniskt sett och bryter av planlösningen osv men ändå...
    Nåja.

    Jag tänker inte kommentera matchen.

    SvaraRadera
  2. pef:
    Entréer??
    Det du behöver är väl mer väl markerade utgångar hahahahahahha.

    Matchen är över, behöver inte kommenteras :))

    SvaraRadera
  3. Försvinn!
    sa Josephzohn illa förtäckt.
    Elakt.
    Sa jag det?
    Högfärdiga mänsja!

    ;)

    SvaraRadera
  4. Jag flyr, jag flyr, jag tar min tillflykt till Nässj... nej f'låt tänkte inte på det, måste tänka om, jag tar samma utväg som du, den som är väl markerad och lätt att hitta, tyvärr kan jag inte skriva well meet again, för ni spelar ju i en annan division :)

    SvaraRadera
  5. Ja, vilken div är det nu Öster spelar i? 5?

    SvaraRadera
  6. Nu tänkte jag närmast på hockeyn :)

    SvaraRadera