09 januari 2009

Dagens Idrottsfest

Vilken fest det blir.
Vilken idrottslördag!!
Huvva, huvva ...

Först klockan 15:00.
På den numera världsberömda Slättbergsbanan i Trollhättan.
Vetlanda BK vs. Gripens BK.
Toppen mot botten ...



Några pilsner senare ...



Som ett trolleri på Posten.
Lokki lokki no hands ...
Redan nu får ni resultaten.
På match A. svarar jag 3-6.
Och på match B. svarar jag 5-3.
I bakgrunden hör jag Uno Hedin ...
.. Lyyyyyckaaaa till!!

Sa jag de?
Sa jag att Dan the Man redan inkommit med sitt.
Han tippar 4-7.
Och säga vad man vill.
Nära är han igen :)))

Andra bloggar om: , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Vilken Lördag!!
    Kan nästan iinte bli bättre.
    Du har en utmaning hos mig
    Läs mer här
    Du deltar om du vill.

    SvaraRadera
  2. Lycka till då, glöm inte portföljen och ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. raggmunken:
    Vilken lördag!!

    broder:
    Antaget

    gubben:
    Trevlig tillbaka, sa jag helg??

    SvaraRadera