21 januari 2009

Dagens Batteri

Ibland är man glad.
Idag är jag glad.
Jag är glad att jag valde rätt!
Jag valde rätt batteri.
Hade jag inte gjort det.
Hade jag kanske missat kanalen ...
Då kanske inte fjärrkontrollen hade funkat!!




Kanalen??
Bandykanalen.
Svt2 klockan 19:30!!
Tack Christina för dina läckra ...
Och helt läckagesäkra ...
Utan dig stannar både fjärrkontrollen och klockradion!

Sa jag det?
Sa jag att jag inte minns den här reklamkampanjen.
Förhoppningsvis var dom stora ...
Affischerna alltså!!
Och många ... :)


via han batteriladdaren i Bromma


Andra bloggar om: , , , ,

9 kommentarer:

  1. Klart man blir glad. Gör bara som Christina säger. Tacka f*n för att man blir glader.

    SvaraRadera
  2. Tacka fan för det!!
    Hör du?
    Hör du hur jag jublar??
    Och då har inte matchen ens börjat!!
    Tacka fan ...

    SvaraRadera
  3. Finns det flera undertoner här också, myskolainen?

    SvaraRadera
  4. Huvva, vilken läckerbit. Modellen alltså

    SvaraRadera
  5. k:
    Undertoner?
    Beror alldeles på hur laddad du är?

    j:
    Modellen?
    Jag ser ingen modell?
    Jag ser ett nyladdat batteri!!
    Men vilket batteri sen.
    Fullalainenladdat

    SvaraRadera
  6. Han Fröding har verkligen fart i trumpeten.

    SvaraRadera
  7. pastejköket:
    Nu får man väl hela Vrigstad emot sig :)
    Får Fröding(e) reklam i en sån här fin blogg, vill vi också ha det ...

    SvaraRadera
  8. Och sen kommer Bråkenhjielmen, en av storhövdingarna i Njudung, men är är nog kanske smålands bästa vän? Nu vet inte alla vad jag skriver. Östra Härads konservativa lever i avloppet och alla ni andra som tror att ni tillhört en sann idéologi. Ni är blåsta hela bunten.

    Krångla er UR detta. Ballonger till alla utlovas och alldeles näsan gratis (skattemedel).

    SvaraRadera
  9. Anita Transistor!!
    Jag vill ha en blå ballong, en från HE Adamson!!

    SvaraRadera