06 januari 2009

Dagens Outfit

Ikväll kommer den gamla "Väggen" på besök.
"Väggen af Kullen".
En gammal favorit.
En favorit som jag unnar allt gott ...
.. utom ikväll :)
Dennis Gustafsson.
F.d gul målvakt, numera blåvit tränare ...
Dennis "Väggen" Gustafsson.
En tränare i motvind.
Kall motvind!!
Förhoppningsvis får han lämna Kullen i solglasögon :))
Det borde han få ...!!

Modellen finns även för publiken.
Björn Borg senaste.
Borg - Sunglasses.
"made for bandy"

Finns nu även i gult.



Sa jag det?
Sa jag att vi vinner.
Vi vinner med 6-3 ...

Andra bloggar om: , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Tror du det blir så målsnålt?
    Hoppas de dina visar ett de är ett topplag och gör mycket mål. Tvåsiffrigt är väl inte omöjligt.

    God Forts ........ . . . .

    SvaraRadera
  2. 6-3??
    Är det målsnålt??'Bara för att ni ibland vinner med typ 16-2 ....

    Men efter 8-3 måste väl även du vara nöjd??
    Edlund gör fem!
    Räcker det :)))

    SvaraRadera
  3. :-) "skrattar"
    Jo visst har man blivit bortskämd med mycket mål.
    Menade mest att DU kunde dra på i ditt tips.
    Det räcker gott, räcker att men vinner med ett mål ;-).
    Topp på skytteligan med Mickelsson och Muren blev det.

    SvaraRadera
  4. Jaha du tycker att jag tippar målsnålt?
    Men det beror mest på att jag alltid siktar in mig på att tippa rätt :)

    SvaraRadera