04 januari 2009

Dagens Silly Season

Imorgon drar den gröna fotbollssäsongen igång.
Klockan 10:00 samlas A- och juniortrupperna för upptaktsmöte.
Som följs upp med årets första träning ...

Läser man vidare på den gröna sidan ...
Två tunga nyförvärv är redan klara.
Två återvändare.
Robin Ahl och Jerker Einarsson.
Båda lämnar båda Myresjö för spel i en härligt grön tröja!!
Dessutom är Joakim Du Ritz, målvakt från Österbymo ...
.. Christian Andersson, anfallare från Hvetlanda GIF ...
.. och Johannes Pettersson, mittfältare från Ekenässjöns IF klara för grönt spel!!

Två anfallare lämnar klubben.
Per Leek och Seiko Manneh.
Hä bar å skriv, lyck till luaj*vlar!!

Tyvärr hittar jag inget om träningsmatcher.
Inget om när serien drar igång?
Sa jag det?
Sa jag att VI spelar i trean ...
Huvvffa, huvvffa ...
Men jag är säker på.
Jag är bombsäker på att han den legendariske ...
Han skickar mig spelprogram och annat.
Om han läser det här :))

Gott Nytt Grönt Fotbollsår!!



Sa jag det?
Sa jag Canal+ Sport 1?
Har man den.
Kan man se en repris av gårdagens hockeymatch.
Vissa segrar kan man se hur många gånger som helst!!
Eller hur fronning!!??

Andra bloggar om: , , , ,

3 kommentarer:

  1. Menar du grönt typ statsparksvallen?

    SvaraRadera
  2. munken:
    HaHaHa menar du J-Södra och "1-2, 1-2, 1-2:s" hemmaplan hahahahaha, i så fall tror du fel ...

    SvaraRadera