04 januari 2009

Dagens Dazzålågi

Dags för ett av Marttis nyfunna dassfynd.
Gumbalde, Stånga.
Häng med på en tidsresa ...

Gumbalde

Gumbalde

Gumbalde

I fönstret!
Är det en äkta CF Hill??

Gumbalde Gumbalde

Tittar man då in.
Vad får man se??

Gumbalde


Gumbalde

16 år och inte ett hål ...
Kanske för att hon kramas varje dag??

Gumbalde

Gumbalde

Gumbalde

Gumbalde

Gumbalde

Vänskap som värmer.
Kan behövas.
Om man ska skita ute i minusgrader ...

Gumbalde

Gumbalde

Vindelälven ...

Gumbalde

Detta är ingen "Anders Olsson"!!
Men en bandyvän är det.
Han som gjort den ...

Gumbalde

Det ser man om man studerar den lite noggrannare.
Grannare bandytermos får man leta efter :)


Det bästa till sist.

Gumbalde


Andra bloggar om: , , , , , , ,

12 kommentarer:

  1. Många härliga bilder där upp på väggarna, kanske tur att det var minusgrader annars kanske du suttit där än? =)

    SvaraRadera
  2. Visst det är rena "Mitt livs novell"!!
    Ibland är man glad över minusgrader, men det gäller att läsa och skita snabbt!! :))

    SvaraRadera
  3. Vilket fynd!
    Och Hill i fönstret! :D

    SvaraRadera
  4. Men dra mig baklänges vad läckert!

    SvaraRadera
  5. pef:
    Och Hill i fönstret :)!!

    jansson:
    Nu kliar det i fyndkamerafingrarna va!!!
    Baklänges??
    Tänker direkt på Broberg :)
    Förstår inte riktigt varför!!
    God Forts på dig!!

    SvaraRadera
  6. God fortsättning!
    Slutspel!
    Slutspel!!

    SvaraRadera
  7. jansson:
    Sa du slutspel??

    SvaraRadera
  8. Jag sa slutspel!
    Vi kanske möts där?

    SvaraRadera
  9. We'll meet again, först på Kullen sen får vi se om ni är på rätt sida planket :))

    SvaraRadera
  10. Men där är den ju, pappersbonaden jag letar efter! Skulle jag möjligen kunna få låna en av bilderna till ett inlägg på min blogg, så kan jag visa mina läsare vad jag söker? Ger fotokredd och länkar naturligtvis.

    SvaraRadera
  11. Ja men självklart, hoppas du får tag i den, jag ska ha ögonen med mig när jag gör loppisbesök på Gotland i sommar!!

    SvaraRadera