05 januari 2009

Dagens Pinsamma

Rögle BK - HV71 4-1.
Kenta tar timeout och jag byter kanal.
Detta var bland det mest pinsamma jag sett.
Rögle BK - HV71 4-1 efter halva den andra perioden.
Sa jag ohockey ...
Tack och hej, leverpastej!!

Uppdatering kl.21:15
Tack och hej, leverpastej
Sa han.
Tack och hej, leverpastej, sa han.
Han som återvände ...
Och just i det öögonblicket ...
Just precis då.
Sätter Voutolainen 4-4.
Gäss du läste rätt.
4-4 ...
Men så händer det som inte får hända.
16 sekunder senare gör Rögle 5-4 ...
Sekunder efter det ...
.. händer det som ska hända!!
HV71 kvitterar igen ...
Med dryga sju minuter kvar står det 5-5 ...
Martin Thörnberg!!

Nu byter jag inte kanal igen :)
Nu hänger jag kvar ...

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

  1. Tålamod Josephzohn tålamod.

    SvaraRadera
  2. Se uppdateringen.
    Jag har tålamod, men insatsen fram till timeouten var helt enkelt bedröfvlig, flipp and flopptoffelhockey ...
    Men nu jävlar, nu är det andra puckar!!

    SvaraRadera
  3. J*vla Abbot och Costello

    SvaraRadera
  4. Har sagt det förut, men ibland saknar man ord och då gäller det bara att upprepa sig själv.
    Man tappar ju tron på idrotten ...

    SvaraRadera